lördag 24 januari 2009

Pysselträffar

Nu börjar jag längta till diverse pysselträffar. Jag har redan anmält mig och Lill-Hozzan till en pysseldag i Rödåsel den 28 februari.Kul ska det bli och sedan så vill jag åka till Ö-vik på High Coast Scrap´s pysselhelg den 14 - 15 mars. Jag gillar ju att tävla och utmana mig själv under press så det passar mig perfekt. Många trevliga pysslare som byter ideér med varandra är ju aldrig fel. Eller hur? Man pysslar och står i så kaffet man dricker nästan alltid är kallt, men min mormor sa alltid att man blev så vacker av att dricka kallt kaffe...har dock inte sett någon förändring av utseendet ännu men den kommer kanske...Min mormor var en klok kvinna så hon kunde väl inte ha fel?!?

Nu har jag nästan första utmaningen till Stellas klar, bara det sista lilla "piffet" kvar och det är ju alltid så svårt att bestämma sig för när en LO är klar, men snart känns den klar. Visar resultatet här i bloggen inom en snar framtid efter att först ha laddat ner den hos Stellas.

2 kommentarer:

  1. Du vet att erbjudandet om att fota med systemaren kvarstår. Säg bara till så fixar jag en bra bild på ditt alster till Stellas

    SvaraRadera
  2. Du är väl för gullig min vän! Tackar och bockar för det fina erbjudandet. Du vet vad jag behöver!

    SvaraRadera