tisdag 20 januari 2009

Varför...

...har jag inte gjort en blogg tidigare? Det är ju jätteroligt! nu har tom jag fått in ett räkneverk. Det har jag min kära dotter att tacka...så ja, så ja, jag är inte så gammal och inte så oteknisk heller, men kanske lite ointresserad är väl rätta benämningen.". Man blir aldrig för gammal att lära". Det var dagens motto! Nästa "målbild" är att försöka mig på att få till en snyggare "välkomstskylt". Måste nog ned till pysselrummet och klura på en direkt!

See ya!

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen fått det urtjusigt!

    SvaraRadera
  2. Åhh såå känner jag med blog är ju supertrevligt.
    Tack för dina söta ord vännen. Det värmer gott.
    Bra med ett räkneverk (kul om inte annat), hon är bra på mycket din lilla/stor tjej :-)

    Roligt med ansiktslyftning på bloggen, scrappkanterna tillför en hel del. Du fick även blingbrads på sidan !! :-)
    *Hälsa*

    Kramar M "Nr 70" :-)

    SvaraRadera