söndag 15 mars 2009

Hemma igen

Efter en mycket trevlig helg så är man (läs jag) mycket trött till både kropp och knopp. Men däremot mycket nöjd! Kammade hem flera priser som världens turgumma! Kan väl bara säga som så att jag deltog i alla utmaningar som var 9 st till antalet och hade turen att vinna presentkort á 500 kronor hos Scraphuset . Dessutom hade jag tur att vinna en mysig mackapär som jag inte kan avslöja förrän senare i vår då en viss Lill-Hozzan kanske ska få denna sak till födelsedagspresent troligtvis. Avslöjar dock att den kommer från Making Memories och att man brukar äta Pizza i samma format!;-) Hade så otroligt trevligt med alla härliga människor och pysslare som deltog i träffen. Alster visas senare då jag nog inte fixar att lägga ut nåt just ikväll eller imorgon. Säger bara TACK till arrangörerna av denna fina träff. Sjukt bra ordnat är rätta orden för denna helg!

6 kommentarer:

  1. Hoppas nu att morgondagen inte blir såååå jättehemsk för dig vännen. VILA nu upp dig såå du är i toppform igen till Vännästräffen som står next på tur.

    Du vet väl om att du räddadde mitt liv på lördagen :-)

    Jättejättefina alster som du gjort
    *Tusen tack*

    Kramar M

    SvaraRadera
  2. You R.O.C.K !!! Tänk att du kammade hem presentkortet åxå. Lövly. Tack själv för i helgen det gör vi gärna om. Hoppas bara att vi inte skrämt bort våra rumskompisar.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Skrämt BORT...tvärtom. Ni kan få adoptera mig NÄR HELST ni vill :-). Många kramar M

    SvaraRadera
  4. Ja fasiken! En helg med pyssel är ALLTID en helg med pyssel och som jag har tänkt på er må ni tro och då också med stor avund och grattis till alla fina vinster..jag har nog hört minsann!! Det är tuuur att det snart är april och maj och att det knoppar fram mer pysselträffar som jag också kan va me på!! Kram kram

    SvaraRadera
  5. Det var riktigt roligt!! Jag är precis som dig helt slut! Jag var så trött igårkväll så jag såg dubbelt innan jag somnade ;P
    Grattis till dina fina vinster än en gång! Helt otroligt att du tog hem 2 första priser =D

    SvaraRadera
  6. Tvivlar inte alls på att ni hade trevligt!!! ser verkligen fram emot allt du gjort!!! Kram

    SvaraRadera