måndag 29 juni 2009

Att fara eller inte fara - Det är frågan?

Ok jag gjorde om Shakespears citat lite för att passa bättre till min vånda. Det är nämligen pysselträff i Tegsnästet på Onsdag och det skulle vara väldigt roligt att åka dit....men sedan har jag en annan sak som jag också måste ställa upp på, så nu står jag som en åsna mellan två hötappar. Skulle vilja göra både och. Kanske går det att ordna så vi kommer sent till Pysselträffen först efter kl 14....Tänk att enkla beslut ibland kan bli stora bara för att man börjar fundera vad man ska göra? Nog hinner man väl pyssla mellan 14 0ch 24, jag menar vi har ju ljust hela nätterna nu så why not?!? Ja dessa bekymmer. Verkar som om det blir pysselträff, eller hur!?! Känner att jag behöver ha lite kul efter 4 dagar med migrän förra veckan !!!
Ha en riktigt bra dag i solen!

2 kommentarer:

  1. Är också sugen på att åka dit. Vet inte hur jag ska lösa barnpassningen bara. Rackarns att ingen har semester ännu.

    SvaraRadera
  2. ...låter toppen tycker jag.!! Minns du inte hur superdupereffektiv du var sist på träffen när du åkte iväg och kom tillbaka och bara tokproducerade fram än det ena och än det andra!! Låter bra tycker jag!! :)

    SvaraRadera