söndag 28 juni 2009

Fler bidrag till Svensk Scrapbookings CC

Några fler bidrag hann vi med till Svensk Scrapbookings CC i värmen. Det var alldeles för varmt att sitta i solen och stekas så därför satt vi på altanen i skuggan och scrappade istället!

Först Lill-Hozzans bidrag till Barntävlingens Lo.
Nästa gjorde hon efter en skiss av Jenny/.j.m LO-skiss
Mitt egna bidrag till Heddas Lo-Skiss har jag gjort på min bror som jag saknar något otrolig som dog 2005. För den observante så har jag tidigare gjort en LO på detta foto som jag inte alls var nöjd med vad gäller färger mm. Denna gång blev jag faktiskt mera nöjd då denna mer stilrena typ passade bättre till fotot.
För att få balans i tillvaron så måste man ibland få vara lite "Wild and Crazy" vilket nästa Lo får representera med all sin färg och lekfullhet. Kolla att jag har scrappat i gult!?! Jag lovar att jag inte drabbats av solsting!Denna blev till kategorin Mickes Lo-skiss.
Vill dessutom sända ett extra tack till Svensk scrapbookings Morfen som utan hennes hjälp dessa bidrag skulle ha varit omöjligt att delta för oss då vi inte kunde logga in i Galleriet....(De vill väl inte ha med vilka galningar som helst) ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar