torsdag 25 juni 2009

Svensk Scrapbooking Crrrrrop Bidragx2

Efter en massa strul men med mycket hjälp från Svensk Scrapbookings Morfen så fick vi maila in våra bidrag so far. Värst va jag är internationell i kväll då...kanske är det myggbettsförgiftning eller bara den vanliga dårskapen...vem vet. Kan iallafall meddela att jag mår bättre, dimman lättar som jag brukar säga.

Här är iallafall min Losing tolkad efter Jeja´s LO-skiss

Även om det inte syns så är fotomatta och blommor i marinblått och inte svart. Det blev grönt, vitt och marinblått med andra ord. Fotot är från förra året då vi var i fjällen och bilden fick ge namn åt Lo´n, då det inte kändes som att det gick att urskilja vad som var himmel resp. vatten. Allt såg bara ut att "hänga ihop" i det oändliga.
Nästa bidrag är Lill-Hozzans bidrag till barnutmaningen i Kortkategorin. Hon passade på att "slå två flugor i en smäll" eftersom detta också visade sig vara mitt födelsedagskort. Tackar och bockar. Mamma blev så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar