torsdag 25 juni 2009

Utlovad Swapp-presentvisning

Helt gudomligt väder och ändå njuter jag inte till fullo utav det. Inte för att jag gillar sol och värme utan det är ljuset som fortfarande stör mig en del. Min migrän verkar vilja börja om idag igen men den ska få en riktig kamp, jag lovar. Det har varit alldeles för mycket för mig ett tag och det tar ut sin rätt. Det är bara så. Tack för alla goa kommetarer och för att Ni bryr Er.

Nu till något mycket roligare....alla mina presenter. Har fått så mycket rosor så jag kan nog öppna blomsteraffär ;-) Kakservetter, nostalgiska stickers, stämplar och band/spets, papper mm. Me like alot! Tack brudar! Dessutom så väntar jag på ett paket till, "den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge", så sant! Håll i hatten för nu kommer bildbevis:



Stämpelbilderna har jag "lånat" och De snygga korten kommer från Carola,Cornelia och Lene har altrat en underbar ask. Ta och titta in hos dem och se allt fint de har gjort. Har genom denna födelsedagsswapp fått lära känna en massa nya inspirerande bloggare. Alla är värda ett besök, I promise! Kika in till de andra 8 tjejernas bloggar också, som är med i House of Inspirations swapp, om du inte redan har varit inne och hälsat på dessa kreativa tjejer. Här är de andra förutom mig då men hit har du ju redan hittat =o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar