onsdag 23 september 2009

Lite mera Pysselträff del 2

Äsch här håller vi inte igen med det som gjorts i helgen. Man skulle kunna säga att Rock Baby utmaningen gav galenskapen ett namn och i den andan fortsatte jag av bara farten. Under söndagen var en utav utmaningarna att Freestyla dvs att man inte fick använda mönstrat papper men allt annat var tillåtet och att endast fantasin fick sätta gränser. Oj oj oj säger jag bara va kul det var. Hade faktiskt en bit hönsnät med mig för en ide som legat och pyrt. Sagt och gjort så här blev min Lo med min mamma och pappa som nygifta.
Tänk att jag fick ett 1:a pris som röstades fram....folk har då ingen smak ;-)

2 kommentarer:

  1. - eller också är det just smak de har....
    Kul idé!! Gillar det enkla , men fantastiskt dekorativa i din LO!!!

    SvaraRadera
  2. Supercoolt! Vilken förmåga att tänka "utanför lådan".

    SvaraRadera