onsdag 23 september 2009

Umeträffspyssel Hozzan del 1

Ja då är det väl bäst att jag visar upp något resultat så att ingen tror att jag bara flamsade runt och ingenting gjorde....vilken tur att man är kvinna så att man kan göra båda delarna ;-)


Till lördagens utmaningar så gjorde jag denna Lo med det material som fanns i det mumsiga tävlingskitet som jag inhandlat och utmaningen var att man skulle få betraktaren att le. Smörig blev den iallafall.



En smyckesutmaning med temat Shoppa loss. Den innebar att man fick presentkort på 100 kr att shoppa loss för och göra smycken för hos Pearlized och inspireras av en bild på en nalle med änglavingar.....sagt och gjort...så här blev mitt halsband med tillhörande armband men som jag inte hittar igen i min pysselpackning....än.


Till kvällsutmaningen så var uppdraget kort och gott Rock Baby. Fick ju en "honkande" docka (min mascot numera) förra pysselträffen av mina vänner pysselarrangörerna....Madde och Wih. Dessutom så kom min vän "PysselGreta".....(inte hennes riktiga namn).... på den briljanta ideén att sätta gloodot i rumpan på min docka och göra en Lo av den. "Token gjorde som token sa".....

Blinget nere i hörnet syns bättre på nästa foto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar