söndag 29 november 2009

Nu är det 1:a advent...

Japp då var till och med bloggen "julpiffad". Det är väl förmycket att hoppas på att Tomten hittar hit. Har tagit en "Time-out" vad beträffande julfirande i år och allehanda stress sökes sig annanstans. Tar det som det kommer och hoppas att julkänslan infinner sig så smånimgom. Har lite pyzzel på G, men kan ännu inte visa upp då tävlingarna måste vara avslutade. Håll ut...allting kommer till den som väntar ;0) Kan väl visa upp mitt kort till min Swapp-kompis den rara Lene som fyllde i Oktober.

Ska ge oss ut på promenad med jycken i vad man kan kalla ett riktigt julkortsväder, dvs -5 grader kallt och massor av rimfrost. Ser så städat och fint ut utomhus. Ha nu en riktigt mysig 1:a advent!

1 kommentar:

  1. Underbart kort min vän!
    Man hinnar inte så mycket i dessa tider, men idag har jag tagit mig tid för en bloggrunda!
    ha det bäst!
    Kram lene

    SvaraRadera