lördag 7 november 2009

Scraploppis och pyssel?

Äntligen har den stora dagen för Pysselhäxorna att ha sin träff kommit. Pysselloppis och tillhörande pyssel står på mötesordningen. Har tyvärr tappat min "mojo" men förhoppningsvis så hittar jag den i packningen igen. ;0) Tur är väl att det finns en del givna saker som måste göras, såsom en del grattiskort och en del farsdags-kort. Iallafall ska det bli så roligt att träffa många av alla sina pysselvänner. Kanske, kanske kommer det att finnas nåt att visa upp här framledes......

3 kommentarer:

  1. hallo min vän!
    Kommer inte ihåg om jag tackat dig för presenten, men annars gör jag det nu1
    Fin fina grejer som jag blev mycket glad för!
    Hoppas du haft det skönt!
    Kramizar lene

    SvaraRadera
  2. nog hade väl du mojo så det räckte igår ;)

    /kram

    SvaraRadera
  3. Vill önska dig en trevlig helg!
    Kram Lene

    SvaraRadera