fredag 19 februari 2010

Söndagspyssel

Är du med i Pysselhäxornas förening så hade du haft möjlighet att anmäla dig och pyssla med goa´pysslare på söndag. Spok har bjudit in 25 st till sin bygdegård som kommer att svämma över med glue dots, 3D kuddar och annat. har turen att inte bo alltför långt från bygdegården så det ska bli kul och förhoppningen är att det inte ska vara drivis och "lapp-mögel"(snö) i allt för stora mängder...alltså hallå vem är det som bestämmer när våren kommer? Vi har inte haft +-0 grader eller varmare sedan i november...vem avskaffade 13 dags blian?...(töväder ifall du bor söderut) Vaddå klimatförändringar...snarare en ny istid på G.Inte var det jag som ville ha det såhär iallafall. Har nu tröttnat totalt på kylan och snön...det känns så tokigt med butikernas vårsortiment när det är såhär. Det enda positiva är väl att det är ok att sitta inne och pyssla.....

Ha en bra helg och var rädda om varandra

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har haft det trevligt!! Själv har jag varit barnvakt till min mans barnbarn i helgen, och även varit på röntgen idag med mitt knä. Nu är det bara att vänta på svaret... Jag är också rätt less på snön och kylan, nu får det gärna bli sommar!!! Då kan man till och med sitta ute på min altan och pyssla... Kram

    SvaraRadera