söndag 28 mars 2010

Alla Stellas Winterfun

Klar med alla Stellas Winterfun bidrag. Ganska skönt att det varit dåligt väder i helgen för då har jag i allafall både gjort klart mina alster till just Winterfuntävlingen som jag köpt kit till typ för 100 år sedan som det känns och dessutom så har jag läst boken Hypnotisören av Keplers, ja de däringa paret som skriver under psedonym. Riktigt spännande och lättläst faktiskt. Ska komma en bok till av dem senare i år tror jag så då får man något att läsa. Det har varit riktigt skönt med en lugn helg att återhämta sig på efter flängadet på pysselträff för än hur kul det är så sliter det på gammkroppen.

Det blir fotografering och till att lägga in av Stellasalstren i deras forum och efter att vinnarna har korats så kommer det att visas upp i denna blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar