tisdag 16 mars 2010

Trevligt pyssel

Borde ha skrivit redan i söndags och berättat vilken trevlig VIP-tillställning jag och Lill-Hozzan mfl var på i lördags. Var inbjuden till Nettan, ja ni vet hon med Scrapbooking4you, som har öppnat typ 100 m från mitt hus....stackars stackars börs. Lär inte beställa något via mailen längre ;o).

Många fina erbjudanden och trevlig samvaro med andra pysslare blev resultatet förutom två LO till Stellas winterfun som ska vara klart i slutet av mars, så jag kan inte visa något förrän dess. Helt enkelt en jättetrevlig lördag och hann precis in genom dörren hemma och se Melodifestivalen. Att jag sen har legat i migrän i två dagar...det är sånt man får ta då "det kostar att ligga på topp".

Nu måste jag sätta fart och packa till helgens pysselkollo HighCoastScrap i Ö-vik. 130 pysslare i dagarna två. Lär nog ligga i migrän i början på nästa vecka oxå......men det är det värt för att få göra det som är roligt ibland. Det är helt enkelt smällar man får ta.

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det trervligt!!! Jag har redan hunnit vara dit två gånger efter det och det är bara onsdag idag... Och till helgen ska det bli trevligt också. Jag kan sympatimigräna med dig... ;o) vi syns på lördag! Kramen

    SvaraRadera
  2. Jäkla va avis jag blir! jag vill också ha en scrapbutik i närheten, får väl flytta!

    Ha en trevlig helg min vän!
    kram lene

    SvaraRadera