onsdag 28 april 2010

Jag är så glad 2

Mera glädjor (glädje i massor)och den kan man aldrig få för mycket av eller hur? Vår Pysselhäxeträff i Pysselhäxornas regi har fått mycket beröm och det är alltid lika kul att träffa sina gamla pysselvänner och bli dessutom bli bekant med nya likasinnade vänner. Aldrig fel! En och annan pysslare tog modet till sig och provade nya saker....med MVG i betyg. Ja du vet vem du är som jag tänker på. ;o) Kan väl tillägga att "Tjat lönar sig".

Det kommer att bli lite tyst här i bloggen resten av veckan då vi dels ska iväg på Pysselträff hos Trevliga Nettan, Scrapbooking4you, och dels har vi 80 års kalas i dagarna två, så festblåsan åker på. Hoppsan vad det rimmade....Tur är väl att jubilaren inte heller orkar "partaja" så mycket så det blir nog en ganska lugn tillställning, däremot blir det nog mycket god mat för svärmor var kokerska under sin yrkesverksamma tid. * Påminner mig själv om att inte glömma att fota maten innan jag glufsar i mig den*

Därför så önskar jag redan nu en trevlig Valborg och 1:a maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar