söndag 2 maj 2010

AOS

Allt Om Scrap hade en tävling där det ska koras en vinnare - Jag var inte en av dem men mina bidrag såg ut så här:


Utmaning 1

Lifta en Lo av någon som har inspirerat dig, vem annars skulle jag lifta än den som dragit ner mig på djupet i scrapträsket, Miapia74, inte bara en inspiratör när det gäller scrappandet utan också som den bästa av vänner. Pöss på dig vännen.

Hennes Lo




Min tolkning/rip off


Nu har livet återgått till normal kost igen efter att ha vräkt i sig i flera dagar. Svärmors mat kan jag lova var/är mycket god.
Synd nog så bidrar inte vädret till att man skulle ta sig en promenad då det snöar idag...kanske en ny istid på G? Men då är det helt legalt att pyssla istället, eller hur och jag köpte mig ett nytt kit från Stellas, så jag kan nog roa mig med det fram till slutet av maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar