söndag 13 juni 2010

Scrap och Tryck´s CC

Vi har roat oss att delta i Scrap och Tryck´s CC under helgen. Har två utmaningar kvar så kanske jag "sätter tänderna i dessa två oxå under dagen. Ha en skön söndag!
Här kommer då alla alster hitills:

Deltävling 1 Skiss LO



Deltävling 2 kortskiss


Mitt resultat:




Deltävling 3 Monokromatisk Lo

Gör en monokromatisk LO i brunt!
Jamen då gjorde jag det.




Deltävling 4 Monokromatiskt kort

Gör ett monokromatisk kort i rosa.



Så bidde det...

Deltävling 5 Bingo

Jag valde raden:
Mönstrat papper
Klädnypa
Stickers
Knappar

Resultat:



Ja hon gillade att "Disha"...Hon brås då inte på mamman sin ;o)


Deltävling 6 Måste / Får inte
Skapa en layout eller ett kort efter följande kriterier:

MÅSTE VARA MED: - Minst 6 blommor - Fjäril - Cirklar - Metalldekoration

FÅR INTE VARA MED: - Band och spets - Knappar - Rivna kanter - Kakservett


Jag gjorde så gott jag kunde ;o)






Deltävling 7 Tema Bröllop
Skapa ett kort, en LO eller altra något på tema bröllop! (Fri tolkning)

Mitt bidrag


Deltävling 8 Annorlunda kortvikning

Jag gjorde ett flaskkort då det passade så bra när vi skulle på fest.


Jamen som sagt två utmaningar kvar...




2 kommentarer:

  1. men jösses hörrni vad aktiva ni har varit. Herregud va mycket fint ni har åstadkommit!! Lite kaos var det väl värt!!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis så långt med vinsten på bröllopsutmaningen.. Men det kan ju blir mera !!!

    SvaraRadera