onsdag 21 juli 2010

Liiite nytt under solen....

Ja inte händer det så mycket här inte....bortförklaringarna göre sig icke besväret, men det finnes icke tid och ork till bloggande. Förhoppningsvis så har Ni bloggare det bra där ute i sommar-Sverige. Själv laddar jag mina solcellsbatterier för fullt för att sedan lysa i höst istället ;o). Har dock två födelsedagskort till Pyssel.nets kortswapp att visa upp, men jubilarerna måste först få fylla år.

Har piffat bloggen lite men får se ifall den designen stannar kvar...

Kommer nu att dra till stugan när "gubben" får semester och då funkar mobila bredbandet lite sådär. Om jag säger som så så finns det mera att önska av Telias täckning, men man vet aldrig när jag rör mig ute i cyberspace igen.

Var rädda om varandra och njut utav sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar