måndag 13 september 2010

100 % Norr utmaning 2 V37

Veckans utmaning är utgiven och nu när pysselrummet ser ut som ett pysselrum igen och inte ett bombnedslag så ska jag återigen pyssla på denna utmaning...ja min hjärna blev inte riktigt "rensad" av förra veckans utmaning ; )

Så här ser den ut...
Det är bara att gräva efter kort från Lill-Hozzans "rosa period". Ja när hon var i 3-5 års ålder...Pretty Pink Princess hela vägen kan jag lova. Som tonåring är det mest bara svart,svart svart...


Har hämtat ett underbart kit från Little Yellow House kits idag så nu råder en helig stund. Tänk så mycket fina scrapgrejor som man kan klappa på...Nörd? Javisst!
Ha en bra kväll

2 kommentarer:

  1. Lite avundsjuk på kitet, var ju för sen med att anmäla mig så det tar lite tid innan jag också kan få det.... Sitter nu och letar bland mina rosa papper jag också, måste ju skicka in ett jag också...

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var det ett härligt kit! Jag kan titta huuuur länge som helst på det;-) Håller oxå på med den råsa utmaningen, men det är inte lätt att hitta ett kort som passar!

    SvaraRadera