fredag 22 oktober 2010

Foton från HighCoastScrap

Först ut mitt kavajkort som jag vann 1:a pris på i kategori manligt...Tack alla som röstade på mig. Tänk att det ska vara så generande att ta emot beröm*Rodnar om kinderna*

Denna Lo efter en skiss:

Snabbutmaning lördag:


En lift av HelenaN´s Lo:


Shabby Chic utmaning...den som jag är mest nöjd med fast den inte fick pris


Höstutmaning



Snabbutmaning söndag:




Scrapkitet:


Med ett underbart väder med -4 grader och strålande sol så önskar jag en trevlig helg och var rädda om varandra.

2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kavajkort!!
    Förstår att det fick många röster. Mycket fint hann du med i Övik!

    SvaraRadera
  2. Himmel så produktiv du var...Och inte undra på att du vann i manligheten. "Skit" snyggt!! Det var många fler alster som var både läcker och ljuvliga.
    Ha en skön tisdag och ta det lugnt nu, såg det var mycke denna vecka ;) för dej.
    Kramen, BI

    SvaraRadera