fredag 18 februari 2011

Här sitter jag och "ugglar"

Har nu fortfarande kyla utanför med -24 grader...snart får det lov att bli någon ändring men vad gör det när man har fina vänner som värmer i hjärtat. Har idag bara "glidit runt" och gjort saker som jag själv velat...lyx. Sedan sambon gett sig iväg så tog jag mig en promenad till en god vän och kom hem med både fika i magen och ett par härliga vantar i svart och vitt...ja jag gillar svart vitt det har väl ingen undgått....Tack både för vantar och en trevlig stund.

Väl hemma så tillagades middag...plankstek....ja jag börjar få divafasoner jag vet ;o) innan det var dax att skjutsa dotter till kompis som bor mitt ute i skogen...och det är ett understatement kan jag lova... och på väg därifrån så bjöd jag själv in mig på kaffe hos nästa vän innan jag pallrade mig hem för att titta på Lets Dance....Visst verkar jag Liiiiida av ensamheten ;o)

Nu återstår bara pysselpackning och den skjuter jag upp tills imorgon då jag är en morgonmänniska och dessutom så behöver jag inte vara tyst imorgonbitti heller....
Kramen

2 kommentarer:

  1. Du är väl värd den lyxen min vän
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ville bara titta in och tacka för kortet jag fick när jag fyllde.

    Pernilla

    SvaraRadera