söndag 7 augusti 2011

Pysselhäxträff




Hastigt och lustigt så kunde jag delta på Häxträff ändå så med mycket sparsmakad packning så gav jag mig iväg på lördagsmorgonen. Skapade detta Dies-album för mina Nellie Snellen och blev riktigt nöjd, särskilt med att ha använt en gammal dragkedja. Behöver bara en uppjustering för att de ska sitta riktigt bra men utsidan är klar. Sålde dessutom loppisgrejor för över 100 kr så nu har jag lite "shoppingstålar"att bränna iväg trots mitt 100 alster innan jag shoppar för dessa pengar gills lixs inte...för det har jag bestämt ;o)

2 kommentarer:

  1. Super duper läckert!!!

    Hur klarade du av en pysselträff med "lite" packning? Tips mottages...

    Ang. Skellefteå i september. Ska höra med svägerskan om hon har lust. Annars kanske jag tar bussen :-)
    Nä, det är mycket här just nu, så vi får väl se åt vilket håll det lutar...

    Varma gosiga kramar till dej från mej...

    SvaraRadera