fredag 28 oktober 2011

Ännu ett alster...

Jag fortsätter min visning av alster från Övik. Tänk att vi både hann skratta så mycket och dessutom få nått gjort. Tack söta Cajaba , Kikki och Åsa för att ni förgyllde min helg med alla skratt.

En inspirationsbild med mycket vitt, cerise och lite orange och jag "gick loss" med min akrylfärg. Me like a lot. Målade bubbelplast och stämplade dit. En stolt bärplockare med hjortron fulla muggen...tänk vad tiden går. Hade främmande av en fd jobbarkompis till gubben som inte varit och hälsat på eftersom han flyttade söderut för 10 år sedan. Han fick sig värsta chocken då han såg dottern. Det är väl så att det är på barnen man ser att man blir äldre...själv vidhåller jag att jag är 22 år och en massa månader.... Undrar hur länge jag kommer undan med det...;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar