måndag 23 april 2012

Little Yellow House och aprilutmaning

   Jo då jag går på mojo-piller och duracellbatteri när det gäller skapande just nu ;o)  Jag försöker att ta tillvara det som är bra och njuta i fulla drag...det där tråkiga får man ändå på köpet så att säga....nu fick jag en ide´ till en Art Journaling....skriver i min skapar bok vad jag ska göra. Knäpp? Ja och stolt är jag för det också. Personligen så tror jag det är sunt att vara unik och inte som "alla andra" för vad är normalt och ska man eftersträva just det...Trist enligt mig med lagom. Har aldrig varit min melodi och kommer aldrig att bli det heller. Alla har vi olika "saker i vår ryggsäck" som vi bär med oss och jag försöker ta lärdom av det jag varit med om och ha ett öppet sinne för livet runt omkring mig och inte vara rädd för att göra fel. Detta är något jag försöker att få min tonåriga dotter att förstå i den ålder när allt ska vara så "perfekt och lagom"...Kanske därav titeln "Keep Smiling", mitt bidrag till LYHK.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar