onsdag 30 januari 2013

Youhooo....

Jodå jag lever än. Har varit lite mycket nu med sjuka släktingar och så jag har flängt kors och tvärs i Svea rike...ja så gott som jag kan.  Har lite Art Journaling och kort att visa upp framöver, men tiden(läs orken) har inte räckt till förutom till att vara medmänniska ett tag....ja eller när tiden funnits så har jag laddat med att sova i stället. Nog om det nu, Livet är som det är ibland och då måste man bara göra det bästa utav det.

Till Skrotboken hade vi tema med noter. Vårt alster skulle innehålla någon form av noter och jag lekte med mist, stämplar, dymo och med en penna....vilket resulterade i följande alster, känns som om det passar in i mitt liv just här och nu. Ta vara på de små ögonblicken i livet och njut av dessa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar